S4.4.1

Anasayfa » S4.4.1

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

SÜREÇ KARTI

Doküman No  S4.4.1
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Ana Süreç İdari ve Destek Süreci
Süreç Adı Personel (İnsan Kaynakları) Süreci
Alt Süreç Profesör Ataması Alt Süreci 
Süreç Sorumlusu Personel Daire Başkanlığı
Sürecin Uygulayıcıları Personel Daire Başkanlığı Çalışanları
Sürecin Kapsamı ve Amacı Bu süreç üniversitemiz birimlerine alınacak olan profesörlerin atama işlemleri, sistemlere veri girişi ve arşivlenme işlemlerini kapsamaktadır. Üniversitemiz birimlerinin profesör ihtiyacının karşılanması ve atamasının yapılması amaçlanmaktadır.
Sürecin Girdileri – Kadro ilanı ve kişilerin başvurusu
Sürecin Kaynakları – EBYS, 657 S.K, 2547 S.K., 2914 S.K., Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği, Samsun Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltme ve Atama Ölçütleri Yönergesi, başvuru dosyası, basılı ya da elektronik ortamda hazırlanan bilgi kaynakları, teknolojik donanım/internet, ofis gereçleri/kırtasiye malzemeleri
Sürecin Faaliyetleri -İlana çıkılan kadrolar için başvuru yapan adayların dosyaları teslim alınır.
– Ön değerlendirme raporu hazırlanması için Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Komisyonuna yazı yazılır.
– Toplantının yapılacağı tarih ve saatte adayların başvuru evrakı ve yayın dosyaları komisyona teslim edilir.
– Ön değerlendirme sonrasında başvurusu uygun bulunan adayların jüri üyeleri Üniversite Yönetim Kurulu tarafından belirlenir. 
– Görevlendirme yazıları başvuru dosyaları ile birlikte ilgili jüri üyelerine gönderilir.
 – Islak imzalı olarak gelen jüri raporları, adayların durumunu değerlendirmek üzere üniversite yönetim kuruluna sunulur.
– Başvuru yapan kişinin ataması açıktan yapılacak ise Rektörlük Makamı onayına sunulur.
– Başvuru yapan kişinin ataması naklen yapılacak ise kurumunun muvafakati sonrasında Rektörlük Makamı onayına sunulur. 
– Atama onayı imzalandıktan sonra atama işlemi ilgiliye/kurumuna bildirilir.
– Göreve başlama evrakları atandığı birim tarafından doldurtulur ve SGK İşe Giriş Bildirgesi ile birlikte göreve başlama tarihi Rektörlüğün ilgili birimlerine bildirilir. 
-EBYS üzerinden gelen başlama yazısı sonrasında kişinin Personel Otomasyonu, e-uygulama, e-bütçe, HİTAP ve YÖKSİS girişleri yapılır.
– Özlük dosyası oluşturularak tüm evraklar özlük dosyasına takılır.
Sürecin Çıktıları/ Kayıt Ortamı Personel ihtiyacının karşılanması/özlük dosyası, HİTAP, YÖKSİS, Personel Otomasyonu, e-uygulama, e-bütçe
Sürecin İzleme Kriterleri Personelin göreve başlaması
Sürecin Müşterisi Personel
Sürecin Tedarikçisi Samsun Üniversitesi
Etkileşimli Süreçler
Önceki Süreç   : 
Sonraki Süreç : S1.2.24 Öğrenci Bilgi Yönetim Sistemi Yöneticiliği Yetki Tanımlama İşlemleri 

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Ruhi KIRSÜLEYMANOĞLU (Şef) Cengiz ÇELİK (Daire Başkanı) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı