S4.4.10

Anasayfa » S4.4.10

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

SÜREÇ KARTI

Doküman No  S4.4.10
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Ana Süreç İdari ve Destek Süreci
Süreç Adı Personel (İnsan Kaynakları) Süreci
Alt Süreç Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavı Sonucuna (EKPSS) Göre Personel Atama Alt Süreci
Süreç Sorumlusu Personel Daire Başkanlığı
Sürecin Uygulayıcıları Personel Daire Başkanlığı Çalışanları
Sürecin Kapsamı ve Amacı Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavı Sonucu Yerleştirilen Adayların Atama ve Göreve Başlama işlemlerini kapsar. Bu süreç akışının amacı Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavı (EKPSS) ile yapılacak atama işlemlerinin yapılışı sırasında her adımın anlaşılır standart bir yöntemle yapılmasını sağlamaktır.
Sürecin Girdileri: -657 sayılı Kanun’un 53. maddesi uyarınca toplam dolu kadro sayısının %3 ü oranında engelli memur açığının belirlenmesi
-EKPSS atama sonucu
-Kişinin dilekçesi
Sürecin Kaynakları Personel, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik,
basılı ya da elektronik ortamda hazırlanan bilgi kaynakları, teknolojik donanım/internet, ofis gereçleri/kırtasiye malzemeleri, arşiv belgeleri
Sürecin Faaliyetleri -ÖSYM tarafından yerleştirilen adayın açıktan atamasının yapılabilmesi için gerekli evraklar Başkanlığımız web sayfasında duyurulur.
-Üniversitemize yerleştirilen adayların aranılan nitelikler yönünden durumunun incelenmesi için komisyon oluşturulur ve komisyonda görevlendirilen personele yazı ile tebliğ yapılır. 
-Ataması yapılacak olan personelin aranan nitelikler açısından değerlendirmesi Komisyon tarafından yapılır.
– Yerleştirilen hak sahibinin istenilen belgelerle birlikte atanmak için başvurması halinde Atama Onayı hazırlanarak imzaya sunulur.
– Atama Onayı imzalandıktan sonra göreve başlama tebliğ yazısı imzaya sunulur ve ilgiliye tebliğ edilir.
– Atamanın yapıldığı birim tarafından göreve başlama evrakları doldurtulur ve SGK İşe Giriş Bildirgesi ile birlikte göreve başlama tarihi Rektörlüğün ilgili birimlerine bildirilir. 
– EBYS üzerinden gelen başlama yazısı sonrasında kişinin Personel Otomasyonu, e-uygulama, e-bütçe, HİTAP ve YÖK İnsan Gücü Planlama Sistemi girişleri yapılır.
– Göreve başlayan personelin işe başlama tarihleri Çalışma Genel Müdürlüğüne bildirilir.
– Özlük dosyası oluşturularak tüm evraklar özlük dosyasına takılır.
Sürecin Çıktıları/ Kayıt Ortamı Personel ihtiyacının karşılanması/Özlük Dosyası, Personel Otomasyonu, e-uygulama, e-bütçe, HİTAP ve YÖK İnsan Gücü Planlama Sistemi
Sürecin İzleme Kriterleri Çalışma Genel Müdürlüğü e-uygulama sisteminin takibi
Sürecin Müşterisi Personel
Sürecin Tedarikçisi Personel Daire Başkanlığı
Etkileşimli Süreçler
Önceki Süreç   : İdari ve Destek Süreci
Sonraki Süreç : İdari ve Destek Süreci

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Ruhi KIRSÜLEYMANOĞLU (Şef) Cengiz ÇELİK (Daire Başkanı) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı