GRT012

Anasayfa » GRT012

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

Doküman No GRT012
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Birimi ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
Alt Birimi Daire Başkanlığı
Bağlı Unvan
Genel Sekreterlik
Görev Adı Daire Başkanı
Sorumluluk Alanı Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Görev Türü Hassas Görev Hassas Görev Kodu  
Görev ve Sorumlulukları
  • Kurum içi ve kurum dışında daire başkanlığını temsil etmek,
  • Başkanlığa bağlı birimler arasında koordinasyonu sağlamak ve bilgilendirme toplantıları düzenlemek,
  • Daire Başkanlığı Misyon ve Vizyonu’nu belirlemek, tüm çalışanlar ile paylaşmak, gerçekleşmesi için çalışanları motive etmek,
  • Başkanlığa bağlı birimler tarafından ilgili mevzuat uyarınca yapılması gereken işleri kontrol etmek ve faaliyet raporlarını istemek,
  • Başkanlığın mali ve idari yönetiminin ve kontrolünün mevzuata uygun yapılmasını sağlamak,
  • Kanun ve yönetmeliklerle kendisine verilen diğer görevleri yapmak,
  • Üst yönetim ve Genel Sekreterlik tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek. 
Yetkiler
  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile ilgili işlerin mevzuata uygun olarak ve zamanında tamamlanmasını sağlamak amacıyla gerekli önlemleri almak,
  • Dairede çalışan bütün görevliler üzerinde genel yönetim, denetim, iş bölümü yapma, çalışma düzeni kurma, yetiştirme, hizmet içi eğitimi sağlama yetkilerine sahiptir.
  • Yetkilerini, Yönetim Kurulu ve Rektör’e karşı sorumlu olarak mevzuat çerçevesinde kullanmak,
  • Daire ile ilgili harcamalarda harcama yetkilisidir.
  • Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) kullanma yetkisi,
  • Üniversitemiz Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazışma programında imza ve paraf yetkisi,
  • YÖKSİS kullanma yetkisi,
  • KBS kullanma yetkisi.
Bilgi
  • Mevzuat, İletişim, Yönetim,
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük ve güvenilirlik,
  • Profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış,
  • Sistemli çalışma,
  • Değişim ve zaman yönetimi,
  • Performans ve gelişim yönetimi,
  • Planlama ve organize etme,
  • Stratejik yönetim.
İletişimdeki  Birimler
  • Rektörlük, Akademik ve İdari Tüm Birimler
Bu dokümanda açıklanan görev tanımımı okudum. Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ediyorum
Adı Soyadı Tarih İmza
   
 

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Aydın KARATAY(Daire Başkanı) Doç.Dr. Salih KESGİN (Genel Sekreter) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı