TSE ISO 10002 Paydaş Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi Gerçekleştirildi.

Anasayfa » TSE ISO 10002 Paydaş Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi Gerçekleştirildi.

TS ISO 10002 Paydaş Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitim Programı Gerçekleştirildi.

Üniversitemiz Canik ve Ballıca Kampüslerinde 11-12 Eylül 2023 tarihlerinde TS ISO 10002 Paydaş Memnuniyet Yönetim Sistemi eğitimi düzenlendi. Eğitime kaliteden sorumlu Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Ali BİLGİN ve Birim Kalite Komisyonu üyelerimiz katıldı.

Eğitimlerde Rektör Yardımcımız ve kalite koordinatörümüz Prof. Dr. Ali BİLGİN Müşteri Memnuniyet Sistemi ve TS ISO 10002 standartları hakkında ayrıntılı bilgi verdikten sonra Üniversitemizde Paydaş Memnuniyet Yönetim Sistemi ile ilgili yapılan çalışmalar ve SİMER Geri Bildirim Sistemi hakkında ayrıntılı bilgi verdi. Rektör Yardımcımız konuşmasında; “Üniversitemiz tarafından geliştirilen ve kurumun tamamında uygulanmaya konulan geri bildirim sisteminin hem iç paydaş hem de dış paydaşlarımızın kullanımına sunulduğunu, paydaşlardan gelen her türlü geri bildirimin sistem üzerinden alındığını, işlendiğini ve yine sistem üzerinden sonuçlandırıldığını, sonuçların yine sistem üzerinden geri bildirimde bulunan paydaşa iletildiğini ve bu sayede tamamen şeffaf, süreç odaklı, iyileşmeye ve kurumsallaşmaya dönük bir sistem kurulduğunu, bu sistemi bütün paydaşların kullanabilmesi için kurumun bütün birimlerinde QR Kodlar oluşturulduğunu, bu QR kodlar sayesinde hem farkındalığın oluştuğunu hem de paydaşları SİMER Geri Bildirim Sistemini kullanmaya teşvik ettiklerini” söyledi. Eğitimler katılımcılar tarafından sorulan soruların cevaplanmasıyla sonlandırıldı.

Öğrenci Destek Hattı