S4.2.7

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

SÜREÇ KARTI

Doküman No  S4.2.7
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Ana Süreç İDARİ VE DESTEK
Süreç Adı Genel Sekreterlik İdari İşlemler
Alt Süreç Adı Bilgi Edinme Alt Süreci
Süreç Sorumlusu Genel Sekreterlik
Sürecin Uygulayıcıları Genel Sekreterlik, İdari ve Akademik Birimler
Sürecin Kapsamı ve Amacı CİMER ve Bilgi Edinme Kanunu Kapsamında Yapılan Başvuruların Cevaplandırılması
Sürecin Girdileri Bilgi Edinme Talepleri, CİMER başvuruları
Sürecin Kaynakları Bilgi Edinme Hakkı Kanunu, Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanuni
Sürecin Faaliyetleri
  1. CİMER kullanıcı sorumlusu tarafından gelen başvurular ile diğer bilgi edinme başvurularının EBYS’ye dahil edilerek Genel Sekreterliğe iletilmesi
  2. İncelenmesi ve cevaplanması amacıyla İç ve Dış Yazışmalar Ofisine havale edilmesi
  3. Başvuru içeriği üniversitenin başka birimini ilgilendiriyorsa görüş talep edilmesi
  4. Başvurunun içeriğine göre gerekirse başvuru sahibine ve CİMER portalına cevabın eklenmesi
Sürecin Çıktıları/ Kayıt Ortamı Cevap Yazıları
Sürecin İzleme Kriterleri Gelen Taleplerin Zamanında Sonuçlandırılma Oranı= [(Zamanında Sonuçlanan Talep Sayısı) / (Toplam Talep Sayısı)]*100

Sistem üzerinden ya da dilekçe ile yapılan bütün başvurulara yasal süre içinde cevap verilmesi

Memnuniyet anketi oranları

Sürecin Müşterisi Akademik ve İdari Personel, Kamu Kuruluşları, STK’lar, Tüm İç ve Dış Paydaşlar
Sürecin Tedarikçisi Genel Sekreterlik
Etkileşimli Süreçler
Önceki Süreç   : İdari ve Destek Süreci
Sonraki Süreç : İdari ve Destek Süreci

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Tayfun ŞENER (Genel Sekreter Yardımcısı) Doç. Dr. Salih KESGİN (Genel Sekreter) Kalite Koordinatörlüğü