S4.6.2

Anasayfa » S4.6.2

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

SÜREÇ KARTI

Doküman No  S4.6.2
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Ana Süreç İDARİ VE DESTEK
Süreç Adı Yapı İşleri ve Teknik Bakım-Onarım İşlemleri
Alt Süreç Adı Bakım Onarım İşlemleri Alt Süreci
Süreç Sorumlusu Rektörlük
Sürecin Uygulayıcıları Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
Sürecin Kapsamı ve Amacı Üniversitemizin gelişim ihtiyacına göre birimlerden gelen bakım onarım taleplerinin değerlendirilerek sorunun çözümlenmesinin sağlanması
Sürecin Girdileri: Bakım Onarım Talep Formu, Teknik Personelin Görevlendirme Yazısı, Teknik Personel
Sürecin Kaynakları 4734 Kamu İhale Kanunu, 4735 Kamu İhaleleri Sözleşmeleri Kanunu
Sürecin Faaliyetleri: 1. Bakım-Onarım, Yapım veya Hizmetlerle İlgili Taleplerin Oluşması 
2. Teknik personellerin görevlendirilmesi
3. Teknik personel tarafından talebin değerlendirilmesi ve ihtiyacın belirlenmesi
4. İhtiyacın, başkanlık personeli tarafından tamamlanması eğer ihtiyaç giderilemiyor ise ihtiyacın satın alma yolu ile giderilmesi
6. İlgili birime bildirilmesi
Sürecin Çıktıları/ Kayıt Ortamı İlgili Formlar, Faturalar Eğitim öğretimin aksamaması ve verimliliğin artırılması
Sürecin İzleme Kriterleri – Gelen Taleplerin Giderilme Sayısı
– Gelen Taleplerin Giderilme Oranı: ((Giderilen TalepSayısı)/(Toplam Talep Sayısı))*100 
– Gelen Taleplerin Kurum İçerisinde Giderilme Oranı: ((Kurum İçerisinde Giderilen Talep Sayısı) / (Toplam Talep Sayısı))*100 
– Gelen Taleplerin Satın Alma Yolu ile Giderilme Oranı: ((Satın Alma Yoluyla Giderilen Talep Sayısı) / (Toplam Talep Sayısı))*100 
– Bakım – Onarım Kapsamında İyileştirme Yapılan Bina Sayısı 
– İdari Personel Memnuniyet Anketi Oranı 
– Akademik Personel Memnuniyet Anketi Oranı
Sürecin Müşterisi Öğrenciler, Akademik ve İdari Birimler
Sürecin Tedarikçisi: Yüklenici Firmalar
Etkileşimli Süreçler
Önceki Süreç   : İdari ve Destek Süreci
Sonraki Süreç : İdari ve Destek Süreci

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Hatice YAVUZ (Y. Mimar) Özgür ÖZMEN (Yapı İşleri Daire Başkanı) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı