S4.11.2

Anasayfa » S4.11.2

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

SÜREÇ KARTI

Doküman No  S4.11.2
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Ana Süreç İDARİ VE DESTEK 
Süreç Adı Bilişim Süreçleri 
Alt Süreç Adı Yazılım Satın Alma Süreci 
Süreç Sorumlusu Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
Sürecin Uygulayıcıları Şube Müdürü, Teknik Personel
Sürecin Kapsamı ve Amacı Üniversite bünyesinde tüm birimler için gerekli olabilecek yazılımların alımının sağlanması.
Sürecin Girdileri: Resmi yazı, Talep Formu
Sürecin Kaynakları Bilgisayar, Bilgisayar Programları, Ağ Ekipmanları/Cihazları, Faks, Telefon
Sürecin Faaliyetleri: – EBYS üzerinden istenen yazılım için talep gelir ve belge oluşturulur.
– EBYS üzerinde talep kaydı yapılmış olur.
– Gelen talep Bilgi İşlem birim amiri ve sorumlu personel tarafından değerlendirmesi yapılır.
– Harcama yetkilisinin onayı alınır.
– İlgili teknik şartname hazırlanarak ilan duyurusu web sayfamız aracılığıyla yapılır.
– Belirtilen süre içerisinde teklifler alınarak en uygun teklif için sipariş mektubu yazılarak ilgili firmadan ürünün teslimi beklenir.
– Ürün teslimi yapıldıktan sonra muayene ve kontrol işlemleri yapılarak ödeme işlemleri tamamlanır.
Sürecin Çıktıları/ Kayıt Ortamı – İstenen yazılımın sağlanması
– Personelin kurulan yazılımdan faydalanabilmesi
Sürecin İzleme Kriterleri Yazılımın ilgili birim ve personel tarafından kullanılabilmesi
Sürecin Müşterisi Akademik, İdari Birimler ve Öğrenciler
Sürecin Tedarikçisi: İdari ve Teknik Personel, Sorumlu Firma
Etkileşimli Süreçler
Önceki Süreç   : İdari ve Destek Süreci
Sonraki Süreç : İdari ve Destek Süreci

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Harun AY (Şube Müdürü) Selçuk Çakmak (Daire Başkanı) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı