S4.11.1

Anasayfa » S4.11.1

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

SÜREÇ KARTI

Doküman No  S4.11.1
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Ana Süreç İDARİ VE DESTEK 
Süreç Adı Bilişim Süreçleri 
Alt Süreç Adı Teknik Destek İşlemleri 
Süreç Sorumlusu Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
Sürecin Uygulayıcıları Şube Müdürü, Bilişim Personeli 
Sürecin Kapsamı ve Amacı Akademik veya İdari birimlerden gelen teknik destek sorunlarının çözüme kavuşturulması.
Sürecin Girdileri: Resmi yazı, Talep Formu
Sürecin Kaynakları Bilgisayar, Bilgisayar Programları, Faks, Telefon
Sürecin Faaliyetleri: 1. Sorun ve arıza talebinin alınarak çözüm için gerekli olabilecek ekipmanların hazırlanması.
2.Sorunun çözümü için gerekli inceleme ve müdahalenin yapılması.
3. Sorun çözüldükten sonra testlerinin yapılarak teslim edilmesi. Personel ve öğrenci bilgileri toplanır. 
Sürecin Çıktıları/ Kayıt Ortamı 1.Talep edilen Sorunun çözümü ve ona yönelik iş ve işlemlerin çalışırlığının test edilmesi.
Sürecin İzleme Kriterleri
Sürecin Müşterisi Akademik, İdari Birimler ve Öğrenciler
Sürecin Tedarikçisi: İdari ve Teknik Personel
Etkileşimli Süreçler
Önceki Süreç   : İdari ve Destek Süreci
Sonraki Süreç : İdari ve Destek Süreci

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Harun AY (Şube Müdürü) Selçuk Çakmak (Daire Başkanı) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı