Adres: Gürgenyatak, Canik Yerleşkesi Gürgenyatak Mahallesi, Merkez Sk. No:40-2 D:1, 55080 Canik/Samsun
S1.3.12
Anasayfa » S1.3.12
SAMSUN ÜNİVERSİTESİ SÜREÇ KARTI |
Doküman No | S1.3.12 | |
Yayın Tarihi | 18.05.2021 | ||
Revizyon No | 00 | ||
Revizyon Tarihi | |||
Sayfa No | 1 |
Ana Süreç | EĞİTİM VE ÖĞRETİM |
Süreç Adı | Değişim Programları |
Alt Süreç | Farabi Giden Öğrenci İşlemleri |
Süreç Sorumlusu | Farabi Kurum Koordinatörü |
Sürecin Uygulayıcıları | Giden Öğrenci Sorumlusu |
Sürecin Kapsamı ve Amacı | – Yükseköğretim kurumları arasında etkileşime ve öğrenci ile öğretim üyelerinin hareketliliğine imkân sağlamaktır. |
Sürecin Girdileri: | – Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Kararları ve Yönetmelikleri – Bireysel Başvurular (Öğrenci) – İşbirliği Talepleri – Proje ara ve nihai raporları – SAMÜ İş Takvimi |
Sürecin Kaynakları | – Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Değişim Programlarına İlişkin Yönetmelikler – Farabi Değişim Programına İlişkin Yönetmelik – SAMÜ Uluslararası İlişkiler Ofis Yönergesi – Proje Hibe Sözleşmeleri – YÖKSİS – EBYS – İnsan Kaynağı – Ofis teknolojik donanım ve alt yapısı |
Sürecin Faaliyetleri: | 1. Giden Öğrenci İş Akışı: 1.1. Farabi Çağrı İlanı 1.2. Başvuruların Alınması 1.3. Sonuçların Değerlendirilmesi 1.4. Sonuçların Bölüm/Anabilim dallarına iletilmesi 1.5. Nihai listelerin karşı üniversiteye iletilmesi 1.6. Hareketlilikleri öncesi işlemler (Sözleşme, ders seçimi vb. evrak) 1.7. Hareketlilik sonrası işlemleri, kredi tanınması, katılım belgeleri vb |
Sürecin Çıktıları/ Kayıt Ortamı | – Yurtiçinde üniversiteler arası işbirliği sayıları – Giden ve gelen öğrenci sayısı – Üniversitenin ulusal boyutta tanınırlık – Öğrenciye Özel Dokümanlar – Raporlar |
Sürecin İzleme Kriterleri | Her sene sonu yayımlanan yıllık faaliyet raporu |
Sürecin Müşterisi | Öğrenci |
Sürecin Tedarikçisi: | Yükseköğretim Kurumları, Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar |
Etkileşimli Süreçler |
Hazırlayan | Onaylayan | Yürürlük Onayı |
Ali KAVAK (Öğretim Görevlisi) | Mete SİPAHİOĞLU (Öğretim Görevlisi) | Kalite Koordinatörlüğü |