OGR004HST

Anasayfa » OGR004HST

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

TIP FAKÜLTESİ DEKANLIĞI

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

Doküman No OGR004/HST
Yayın Tarihi 30.11.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1/10

 

SIRA NO İŞ AKIŞ SÜRECİ KODU  

 

HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

 

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ)

 

 

1

S4.12.1
İAŞ01
Akademik Birim Kurullar İşlemleri 1-      Öğrenci, öğretim elemanı, dekanlık/müdürlük, bağlı birimlerden gelen talepler, dilekçeler 15 gün
 

 

2

S4.12.2
İAŞ01
Yolluk ve Yevmiyelerin Ödenmesi İşlemleri 1-      Yurt içi/yurt dışı geçici görev formu 15 gün
 

 

3

S4.12.3
İAŞ01
Ders Görevlendirmelerinin Yapılması 1-      İlgili dönem akademik takvimi çerçevesinde ders dönemi öncesinde resen başlar 10 gün
 

 

4

S4.12.4
İAŞ01
Ders Muafiyet İşlemleri 1-      Öğrencinin daha önce okuduğu Yükseköğretim Kurumundan aldığı transkript, ders içerikleri ve ders muafiyet formu 15 gün
 

 

5

S4.12.5
İAŞ01
Kayıt Dondurma İşlemleri 1-      Kayıt dondurma talep formu 15 gün
 

 

6

S4.12.6
İAŞ01
Yurt İçi / Yurt Dışı Görevlendirme İşlemleri 1-      Davet yazıları

2-      Dilekçe

3-      Görevlendirme formu

15 gün
 

 

7

S4.12.7
İAŞ01
Kayıt Sildirme İşlemleri 1-      Kayıt silme formu

2-      İlişik kesme formu

1 gün
 

 

8

S4.12.8
İAŞ01
Kayıt Yenileme İşlemleri 1-      Ders ekle sil talep formu

2-      Dersten çekilme talep formu

3-      Mazeretli ders kayıt formu

4-      Not yükseltme amaçlı ders alma formu

15 gün
 

 

9

S4.12.9
İAŞ01
Mazeret Sınavı İşlemleri 1-      Mazeretli sınav başvuru formu 15 gün
 

 

10

S4.12.10
İAŞ01
Mezuniyet Çift Ders Sınav Hizmetleri 1-      Mezuniyet için çift ders sınavı başvuru formu 7 gün
11 S4.12.11
İAŞ01
Mezuniyet İşlemleri 1-     Öğrenci işleri ofisinin dönem sonlarında sistem üzerinden aldığı mezun durumundaki öğrenci listesi 21 gün
12 S4.12.12
İAŞ01
Sınav Programlarının Hazırlanması İşlemleri 1-      İlgili dönem akademik takvimi çerçevesinde sınav dönemi öncesinde resen başlar 7 gün
13 S4.12.13
İAŞ01
Sınav Sonuçlarına İtiraz İşlemleri 1-     Sınav sonucuna itiraz formu 7 gün
14 S4.12.14
İAŞ01
Stajyer Öğrenci Sigorta İşlemleri 1-      Belirlenen staj başlangıç tarihinden önceki 10 gün içinde resen başlar.

2-      Belirlenen staj bitiş tarihinden sonraki 10 gün içinde başlar.

3-     Staj dönemlerini kapsayan ayları takip eden ayın 15’inde başlar

10 gün
15 S4.12.15
İAŞ01
Akademik Personel Alım İşlemleri 1-     Akademik personel alım ilanının Resmi Gazetede yayınlanması ile başlar 120 gün
16 S4.12.16
İAŞ01
Akademik Personel Görev Uzatımı İşlemleri 1-      Dr. Öğr. Üyesi ve araştırma görevlisi yeniden atama formu

 

15 gün
17 S4.12.17
İAŞ01
Personel İzin İşlemleri 1-     Elektronik belge yönetim sistemi üzerinden oluşturulan izin talep yazısı 3 gün
18 S4.12.18
İAŞ01
Ek Ders Ücret İşlemleri 1-     Ek ders ücret formu 21 gün
19 S4.12.19
İAŞ01
Evrak Akış İşlemleri 1-      Kurum içi gelen yazışmalar

2-     Kurum dışı gelen yazışmalar

1 gün
20 S4.12.20
İAŞ01
Pasaport İşlemleri 1-      Hususi pasaport dilekçesi

2-     Hususi damgalı pasaport talep formu

30 gün
21 S4.12.21
İAŞ01
Personel Emeklilik İşlemleri 1-      Emeklilik dilekçesi

2-     İlişik kesme formu

30 gün
22 S4.12.22
İAŞ01
Müstafi Sayılma İşlemleri 1-     İşe gelmeyen personel hakkında tutulan tutanaklar 21 gün
23 S4.12.23
İAŞ01
Akademik Personel İdari Göreve Atanma İşlemleri 1-      Yüksekokulda yeni bölüm kurulması sonrasında resen başlar.

2-     Devam eden görev süresinin bitiminde resen başlar.

3 gün
24 S4.10.2
İAŞ01
Doğrudan Temin İşlemleri 1-      Bölümlerden gelen mal/malzeme/hizmet talepleri

2-     Müdürlük tarafından tespit edilen mal/malzeme/hizmet ihtiyaçlarına göre resen başlar.

45 gün
25 S4.2.14
İAŞ01
Temizlik Hizmetleri İşlemleri 1-     Yüksekokulun faaliyetlerine uygun hijyen ortamının sağlanması ihtiyacına göre resen başlar. Günlük
26 S4.3.1
İAŞ01
Maaş Tahakkuk İşlemleri 1-      657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu

2-     Her ay resen başlar.

7 gün
27 S4.3.2
İAŞ01
Harcırah İşlemleri 1-     Harcırah evrak teslimi 15 gün
28 S4.3.3
İAŞ01
Satın Alma Tahakkuk İşlemleri 1-     Doğrudan temin işlemleri sonucunda ödeme evraklarının tahakkuk birimine teslim edilmesi 7 gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
 Kerim TAŞKIRAN Prof. Dr. Ergin Kariptaş
Fakülte Sekreteri Dekan
Adres : Canik Yerleşkesi
Gürgenyatak Mahallesi Merkez Sokak No:40-2/1
Canik Yerleşkesi
Gürgenyatak Mahallesi Merkez Sokak No:40-2/1
Telefon : 0 (362) 313 00 55/2200 0 (362) 313 00 55/1021
Faks
E-Posta : [email protected] [email protected]

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Kerim TAŞKIRAN(Fakülte Sekreteri) Prof. Dr. Ergin KARİPTAŞ (Dekan) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı