OGR003HST

Anasayfa » OGR003HST

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

Doküman No OGR003/HST
Yayın Tarihi 30.11.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1/10

 

SIRA NO İŞ AKIŞ SÜRECİ KODU  

 

HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

 

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ)

 

 

1

S1.1.13IAS01 Akademik Takvim Akademik takvim öneri formu 1 Ay
 

 

2

S1.1.14IAS01  

 

 

 

 

Lisansüstü Öğrenci Başvuru İşlemleri

Başvuru formu;Özgeçmiş Formu; Nüfus cüzdanı fotokopisi;Diploma/Mezuniyet Belgesi;Transkript Belgesi;Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) Sonuç Belgesi;YDS veya eşdeğer sınav Sonuç Belgesi (yüksek lisans programı öğrenci adayları için ibraz etme zorunluluğu bulunmamaktadır, doktora programı öğrenci adayları tarafından ibraz edilmesi zorunludur.);Vesikalık fotoğraf;Askerlik durum belgesi (yalnızca erkek adaylar için);türkçe yeterlik belgesi  

 

 

 

 

3 hafta

 

 

3

S1.1.15IAS01 Ders görevlendirmeleri Açılacak Dersler Formu 1 ay
 

 

4

S1.1.16IAS01  

Ders Programları İşlemleri

 

Ders programı belirleme formu

 

2 Hafta

 

 

5

S1.1.17IAS01 Danışman atama İşlemleri Danışman öneri formu 2 Hafta
 

 

6

S1.1.18IAS01 Danışman değişiklik İşlemleri Danışman değişikliği formu 2 Hafta
 

 

7

S1.1.19IAS01 İkinci Danışman Belirleme İkinci danışman öneri formu 2 Hafta
 

 

8

S1.1.20IAS01 Müfredata Ders Ekleme Müfredata Ders Öneri Formu 2 Hafta
 

 

9

S.1.2.36IAS01  

 

 

 

 

Kesin Kayıt İşlemleri

Başvuru formu;Özgeçmiş Formu; Nüfus cüzdanı fotokopisi;Diploma/Mezuniyet Belgesi;Transkript Belgesi;Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) Sonuç Belgesi;YDS veya eşdeğer sınav Sonuç Belgesi (yüksek lisans programı öğrenci adayları için ibraz etme zorunluluğu bulunmamaktadır, doktora programı öğrenci adayları tarafından ibraz edilmesi zorunludur.);Vesikalık fotoğraf;Askerlik durum belgesi (yalnızca erkek adaylar için);türkçe yeterlik belgesi  

 

 

 

 

1 hafta

 

 

10

S.1.2.37IAS01 Seminer Konu ve Tarih Belirleme İşlemleri Seminer konu ve tarih ve belirleme formu 3 Hafta
 

 

11

S.1.2.38IAS01 Seminer Değerlendirme Seminer değerlendirme formu 2 Hafta
 

 

12

S.1.2.39IAS01 Yeterlik Başlatma Danışman yeterlik öneri formu; yeterlik jüri öneri formu 1 Ay
 

 

13

S.1.2.40IAS01 Yeterlik Jüri Değerlendirme Yeterlik değerlendirme formu 1 Ay
 

 

14

S.1.2.41IAS01 Doktora Tez İzleme Komitesi Önerisi Doktora Tez İzleme Komitesi Öneri Formu  

1 Ay

 

 

15

S.1.2.42IAS01 Doktora Tez İzleme Komitesi

Değerlendirme

Doktora Tez İzleme Değerlendirme

Formu

1 Hafta
 

 

16

S.1.2.43IAS01 Tez Konusu önerisi ve Tez konusu belirlenmesi işlemleri  

 

Tez Öneri Formu

 

1 hafta

 

 

17

S.1.2.44IAS01  

Tez Konusu Değişiklik

 

 

Tez Öneri Değişiklik Formu

 

1 hafta

 

 

18

S.1.2.45IAS01  

Doktora Tez Öneri Savunma

Doktora tez önerisi savunma tutanağı; doktora tez öneri savunma bireysel değerledirme formu  

1 hafta

 

 

19

S.1.2.46IAS01 Tez Tezlimi ve Jüri

Oluşturma

Tez teslimi ve Juri Oluşturma Formu; Tez Savunma Jüri Öneri Formu
 

 

20

S.1.2.47IAS01 Tez Savunma Sınav Tarihi Tez Savunma Sınav Tarihi;Tez Teslim Formu
 

 

21

S.1.2.48IAS01 Tez Savunma Tez savunma jüri tutanağı; Tez bireysel

değerlendirme formu

 

 

22

S.1.2.49IAS01  

 

 

 

 

 

 

 

Tezli ve Doktora Mezuniyet

Tezli Yüksek Lisans ve Doktora Programı Öğrencileri için; Tez Savunma Sınavı’ndan Önce; 1. Danışman Dilekçesi

2. Kayıtlı olunan lisansüstü programa göre düzenlenen Tez Değerlendirme ve Jüri Ortak Toplantı Tutanağı 3. Anabilim Dalı Kurulu Toplantısı Kararı 3. İntihal Raporu (Turnitin) için elektronik ortam üzerinden gönderilecek tez taslağı 4. Öğrenci tarafından teslim edilecek Ciltsiz Tez Teslim Dilekçesi 5. Öğrenci tarafından teslim edilecek ve kayıtlı olunan lisansüstü programa göre düzenlenen “Jüri Üyelerine Ciltsiz Tez Teslim Formu” 5. Enstitü Yönetim Kurulu Toplantısı’nda incelenmek üzere basılı halde gönderilecek Tez Taslağı Tez Savunma Sınavı’ndan Sonra; 1. Tez

Savunma Sınavı Sonucunun başarılı olması durumuna istinaden Anabilim Dalı Başkanlığı tarafından gönderilecek Anabilim Dalı Kurulu Toplantısı Kararı ve kayıtlı olunan lisansüstü programa göre düzenlenen Tez Savunma Sınavı Tutanağı ile Jüri Değerlendirme Raporları, (Tez Savunma Sınavı Jürisi tarafından tez için düzeltme kararı alınmış ise) kayıtlı olunan lisansüstü programa göre düzenlenen “Tez Düzeltme ve Jüri Üyelerine Ciltli Tez Teslim Tutanağı” 2.

Öğrenci tarafından teslim edilecek “Ciltli Tez Teslim Dilekçesi” 3. Öğrenci tarafından teslim edilecek ve kayıtlı olunan lisansüstü programa göre düzenlenen “Jüri Üyelerine Ciltli Tez Teslim Formu” 4. Öğrenci tarafından teslim edilecek “Jüri Üyelerine Ciltli Tez Teslim Taahhüt Formu” 5. Öğrenci tarafından teslim edilecek FORM-04- Kontrol Edilecek Hususlar (Seminer, Tez) Formu 6. Öğrenci tarafından teslim edilecek Tez CD’si (1 Adet) 7. Öğrenci tarafından teslim edilecek Ciltli Tez (Yüksek Lisans için 6 Adet, Doktora için 8 Adet) 8. YÖK Ulusal Tez Merkezi üzerinde düzenlenen Güncel Tez Veri Giriş Formu’nun ıslak imzalı nüshası (1 adet) Tezsiz Yüksek Lisans Programı Öğrencileri Ġçin; Dönem Projesi Sunumundan Önce; 1. Danışman Dilekçesi 2. FORM-52- Dönem Projesi Sunumu Ortak Toplantı Tutanağı 3.

Anabilim Dalı Kurulu Toplantısı Kararı 4. Enstitü tarafından incelenmek üzere basılı halde gönderilecek Dönem Projes Taslağı Dönem Projesi Sunumundan Sonra; 1.

FORM-36-Dönem Projesi Sınavı Tutanağı

  1. Anabilim Dalı Kurulu Toplantısı Kararı

Öğrenci tarafından teslim edilecek FORM-04-Kontrol Edilecek Hususlar (Seminer, Tez) Formu Enstitü Yönetim Kurulu Toplantısı Kararı’ndan Sonra tüm lisansüstü program öğrencileri için; 1. Öğrenci Kimliği 2. FORM-32- İlişik Kesme Formu

 

 

 

 

 

 

 

 

1 ay

 

 

23

S.1.2.50IAS01 Dönem Projesi Konu Belirleme Dönem Projesi Konu Belirleme formu 1 hafta
 

24

S.1.2.51IAS01 Dönem Projesi Konu

Değişiklik

Dönem Projesi Konu Değişiklik formu 1 hafta
 

 

25

S.1.2.52IAS01 Dönem Projesi

Değerlendirme

Dönem Projesi Değerlendirme Formu 1 Hafta
 

 

26

S.1.2.53IAS01 Tezsiz yüksek lisans mezuniyet Tezsiz yüksek lisans mezuniyet işlemleri formu; Tezsiz yüksek lisans ilişik kesme formu  

1 Hafta

 

 

27

S.1.2.54IAS01 Özel Öğrenci Başvuru Özel öğrenci başvuru formu 2 Hafta
 

 

28

S.1.2.55IAS01 Yatay Geçiş İşlemleri Yatay geçiş başvuru formu 2 Hafta
 

 

29

S.1.2.56IAS01 Yabancı Uyruklu Başvuru İşlemleri Yabancı uyruklu başvuru formu 2 Hafta
 

 

30

S.1.2.57IAS01 Lisansüstü Ders Alma Lisansüstü Ders Alma Formu 1 Hafta
 

 

31

S.1.2.58IAS01 Lisansüstü Ders Silme Lisansüstü Ders Silme Formu 1 Hafta
 

 

32

S.1.2.59IAS01  

Kayıt Silme

 

Kayıt Silme Formu;İlişik Kesme Formu

 

1 gün

 

 

33

S4.12.24IAS01 Kayıt Dondurma Kayıt dondurma formu 2 Hafta
 

 

34

S4.12.25IAS01 Sınav Notu İtiraz Sınav notu itiraz formu 2 Hafta
35 S4.12.26IAS01 Mazeret Sınavları İşlemleri Mazeret Sınav Formu 1 hafta
36 S4.12.2IAS01 Ders Saydırma Ders saydırma formu 2 Hafta
37 S4.12.28IAS01 Genel İstek Bildirim Genel istek formu 1 Hafta
38 S4.12.29IAS01 Genel Sınav (Final) Ücretlerinin Ödeme işlemlerinin Gerçekleştirilmesi  

Sınav ücret formu

39 S4.9.1IAS01 Bütçe Hazırlık Çalışmalarının Gerçekleştirilmesi Kapsamında Yürütülen işlemler.  

 

Yıllık izin talep formu

 

 

2 Hafta

40 S4.4.18IAS01 Göreve başlama/Görev ayrılışı ve Yıllık izin / Sıhhi izin işlemleri  

CİMER başvuru talep formu

41 S4.27IAS01 Bilgi Edinme Talebi ile ilgili

İşlemler

Rektörlük yazıları, öğrenci, öğretim üye talepleri, ABDlerden gelen formlar 1 Hafta
42 S4.12.1IAS01 Enstitü Kurulu Toplantılarının ve Enstitü Yönetim Kurulu Toplantılarının İşleyişi Satın alma, hibe, bağış ve diğer yöntemlerle edinilen sarf ve demirbaş malzemelerin taşınır işlem fişi ve muayene kontrol formu
43 S4.3.4IAS01  

Taşınır İşlemleri

Satın alma, hibe, bağış ve diğer yöntemlerle edinilen sarf ve demirbaş malzemelerin taşınır işlem fişi ve muayene kontrol formu  

1 hafta

44 S4.3.5IAS01 Taşınmaz İşlemleri Tüketim malzemelerin taşınır işlem fişi 1 Hafta
45 S4.3.1AIS01  

Maaş Tahakkuk işlemleri

Puantaj, Bordro, Harcama Talimatı, İcmal Raporu, Ödeme Emri Belgesi ve ekleri, Tahakkuk Fişi, İlgili Dokümanlar  

1 hafta

46 S4.2.18IAS01 Ek Ders Ücretleri Ödeme

İşlemleri

Ek ders formu 1 Hafta

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
Sedat CİVELEKOĞLU Prof. Dr. Mustafa ÇOLAK
Enstitü Sekreteri Enstitü Müdürü
Adres : Samsun Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Samsun Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Telefon : 0 (362) 313 0055 – 1804 0 (362) 313 0055 – 1801
Faks
E-Posta : [email protected] [email protected]

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Sedat CİVELEKOĞLU (Enstitü Sekreteri) Prof. Dr.  Mustafa ÇOLAK (Enstitü Müdürü) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı