GRT128

Anasayfa » GRT128

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

Doküman No GRT128
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Birimi FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL/ENSTİTÜ
Alt Birimi FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL/ENSTİTÜ SEKRETERLİĞİ
Bağlı Unvan
Fakülte/ Yüksekokul/Enstitü Sekreteri
Görev Adı Destek Hizmetleri Ofisi  Personeli
Sorumluluk Alanı Fakülte/ Yüksekokul/Enstitü 
Görev Türü Hassas Görev Hassas Görev Kodu   
Görev ve Sorumlulukları
  • Sorumluluk alanlarının günlük rutin temizlik işlerini yapar.
  • Fiziki alanların sürekli temiz, bakımlı ve düzenli olmasını sağlar.
  • Kampüs alanın çevre düzenini sağlar ve temizliğini yapar.
  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek,
  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak,
  • Fakültede/yüksekokulda ihtiyaç duyulan taşıma, yükleme ve boşaltma işlerini yapar,
  • Her türlü toplantı, tanıtım ve organizasyonlara alt yapı desteği sağlar.
  • Görev alanında hizmetin etkili, verimli ve süratlı bir şekilde yürütülmesini sağlar.
  • Elektrik, su, cam, çerçeve kapılarda vb. Aksaklıkları TEKNİK BİRİME bildirerek sorunun giderilmesini sağlar. Sorun giderilmemişse fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokul sekreterine bilgi verir.
  • Yanan lamba, açık kalmış ışık, açık kalmış musluk vb. Israfa neden olan her şeye müdahele eder.
  • Kullanımına verilen temizlik malzemelerini tasarrufa meyil vermiyecek şekilde verimli kullanır.
  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek,
  • Dekanlığın/müdürlüğün görev alanı ile ilgili verilecek diğer işleri yapar.
  • Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde dekana/müdüre ve fakülte/yüksekokul sekreterine karşı sorumludur.
Yetkiler
  • Yukarıda belirtilen görev ve sorumlulukları gerçekleştirme yetkisine sahip olmak,
  • Faaliyetlerinin gerektirdiği her türlü araç, gereç ve malzemeyi kullanabilmek,
  • Yetkilerini ,dekana/müdüre ve fakülte/yüksekokul/enstitü  sekreterine karşı sorumlu olarak mevzuat çerçevesinde kullanmak,
Bilgi Mevzuat, İletişim, Yönetim,
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük ve güvenilirlik,
  • Profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış,
  • Sistemli çalışma,
  • Değişim ve zaman yönetimi,
  • Performans ve gelişim yönetimi,
  • Planlama ve organize etme,
  • Stratejik yönetim.
İletişimdeki  Birimler
Rektörlük, Akademik ve İdari Tüm Birimler
Bu dokümanda açıklanan görev tanımımı okudum. Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ediyorum.
Adı Soyadı Tarih İmza
   
 

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Cengiz ÇELİK (Daire Başkanı) Doç. Dr. Salih KESGİN (Genel Sekreter) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı