GRT127

Anasayfa » GRT127

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

Doküman No GRT127
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Birimi FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL/ENSTİTÜ
Alt Birimi FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL/ENSTİTÜ SEKRETERLİĞİ
Bağlı Unvan
Fakülte/ Yüksekokul/Enstitü Sekreteri
Görev Adı Bölümler Sekreterliği Ofisi  Personeli
Sorumluluk Alanı Fakülte/ Yüksekokul/Enstitü 
Görev Türü Hassas Görev Hassas Görev Kodu   
Görev ve Sorumlulukları
  • Görev yaptığı birimin resmi kurum ve birimler arasındaki iletişimini sağlamak,
  • Görev yaptığı birimin telefon görüşmelerinin yapılmasını sağlamak ve randevularını organize etmek,
  • Görev yaptığı birimin bayram ve özel günlerde kutlama ve tebrik mesajlarını hazırlamak,
  • Görev yaptığı birime özel evrak davetiye ve dergileri sunmak,
  • İmzaya açılan evrakları ilgili yöneticiye sunmak,
  • Görev yaptığı birim yöneticilerinin telefon görüşmelerini sağlamak,
  • Görev yaptığı birimin tüm protokol işlerini takip etmek,
  • Görev yaptığı birimin faks çekim işlerini yapmak,
  • Görev yaptığı birimde düzenlenen etkinliklere davetiye ve faks göndermek,
  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında Başkanlığa bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine bilgi girişlerini doğru ve zamanında yerine getirmekten sorumludur.
  • Dekanlığın/müdürlüğün/çalıştığı  birimin görev alanı ile ilgili verilecek diğer işleri yapar.
  • Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde dekana/müdüre/ fakülte/yüksekokul sekreterine görev yaptığı birim amirine karşı sorumludur.
Yetkiler
  • Yukarıda belirtilen görev ve sorumlulukları gerçekleştirme yetkisine sahip olmak,
  • Faaliyetlerinin gerektirdiği her türlü araç, gereç ve malzemeyi kullanabilmek,
  • Yetkilerini,dekana/müdüre/ fakülte/yüksekokul sekreterine/ bağlı olduğu birim amirine karşı sorumlu olarak mevzuat çerçevesinde kullanmak,
Bilgi Mevzuat, İletişim, Yönetim,
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük ve güvenilirlik,
  • Profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış,
  • Sistemli çalışma,
  • Değişim ve zaman yönetimi,
  • Performans ve gelişim yönetimi,
  • Planlama ve organize etme,
  • Stratejik yönetim.
İletişimdeki  Birimler
Rektörlük, Akademik ve İdari Tüm Birimler
Bu dokümanda açıklanan görev tanımımı okudum. Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ediyorum.
Adı Soyadı Tarih İmza
   
 

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Cengiz ÇELİK (Daire Başkanı) Doç. Dr. Salih KESGİN (Genel Sekreter) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı