GRT125

Anasayfa » GRT125

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

Doküman No GRT125
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Birimi FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL/ENSTİTÜ
Alt Birimi FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL/ENSTİTÜ SEKRETERLİĞİ
Bağlı Unvan
Fakülte/ Yüksekokul/Enstitü Sekreteri
Görev Adı Öğrenci İşleri Ofisi  Personeli
Sorumluluk Alanı Fakülte/ Yüksekokul/Enstitü 
Görev Türü Hassas Görev Hassas Görev Kodu   
Görev ve Sorumlulukları
  • Eğitim-öğretim faaliyetleri ve Fakülte öğrencileri ile ilgili yazışmaları yürütmek.
  • Kesin kayıt hakkı kazanan öğrencilerin (yatay ve dikey geçiş yoluyla gelenler dahil) kayıtlarının ve bilgilerinin otomasyon programına aktarılmasını denetlemek, problemleri Öğrenci İşleri Şefine iletmek
  • Fakülte/Yüksekokullardan öğrencilerle ilgili gelen Yönetim Kurulu Kararlarını uygulamak,
  • Fakülte/Yüksekokul ve Enstitülerimizin öğrenci işleri birimleri ile iletişimde bulunmak,
  • İhtiyaç halinde, Fakültemiz öğrencilerinin istatistiki bilgilerini hazırlamak,
  • Öğretim elemanının bildirmesi halinde devam/devamsızlık çizelgelerini duyurmak,
  • Ders kayıt tarihlerinden önce, Ders Giriş Programı Kullanılarak (Öğrenci Bilgi Sistemi Giriş Programı) sistemde yeni açılacak olan dersler, şubeler, ders verecek öğretim elemanı ve derslerle ilgili bilgileri programa girmek,
  • Ders kayıt tarihlerinden önce her öğrenci için Bölümler tarafından atanan danışman bilgilerini programa girmek, bunların dışında dikey geçiş-tekrar-ÖSYM ile gelen (daha önce bir üniversite bitirmiş) öğrenciler için de Bölümlerden danışman atanması için yazışma yapmak,
  • Fakülte Kurulu, Fakülte Yönetim Kurulu ve Fakülte Disiplin Kurulunda alınan kararlardan öğrenci ve eğitim-öğretim ile ilgili olanların yazışmalarını yapmak,
  • İş ve işlemlerin yürütülmesinde İç Kontrol Eylem Planına uygun hareket etmek,
  • Öğrenci İşleri Şefinin, Fakülte Sekreterinin ve Dekanlık Makamının vereceği diğer görevleri yürütmek
Yetkiler
  • Görev ve sorumluluklarını gerçekleştirme yetkisine sahip olmak.
  • Faaliyetlerinin gerektirdiği her türlü araç, gereç ve malzemeyi kullanabilmek.
Bilgi Mevzuat, İletişim, Yönetim,
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük ve güvenilirlik,
  • Profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış,
  • Sistemli çalışma,
  • Değişim ve zaman yönetimi,
  • Performans ve gelişim yönetimi,
  • Planlama ve organize etme,
  • Stratejik yönetim.
İletişimdeki  Birimler
Rektörlük, Akademik ve İdari Tüm Birimler
Bu dokümanda açıklanan görev tanımımı okudum. Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ediyorum.
Adı Soyadı Tarih İmza
   
 

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Cengiz ÇELİK (Daire Başkanı) Doç. Dr. Salih KESGİN (Genel Sekreter) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı