GRT099

Anasayfa » GRT099

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

Doküman No GRT099
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Birimi HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ
Alt Birimi HUKUK İŞLERİ OFİSİ
Bağlı Unvan
HUKUK MÜŞAVİRİ
Görev Adı Hukuk İşleri Ofisi Personeli
Sorumluluk Alanı Hukuk Müşavirliği’nin vizyonu, misyonu doğrultusunda Hukuk Müşaviri ve Hukuk İşleri Ofisi Yöneticisi tarafından kendisine verilen görevleri yapmak.
Görev Türü Hassas Görev Hassas Görev Kodu   
Görev ve Sorumlulukları
  • Büro işlerinin zamanında ve düzenli bir şekilde yürütülmesini sağlamak,
  •  Sekreterlik hizmetlerini yürütmek,
  •  Hukuk Müşavirliği ile ilgili her türlü tebligatı almak, gelen evrak defterine kayıt etmek,
  • Giden evrak kaydını yapmak, gelen evrak defterindeki kaydını kapatarak gönderilmesini sağlamak,
  •  Gelen ve giden yazışmalar için dosya planına göre dosya tutmak,
  •  Evraklarla ilgili muhafaza devir ve tevdi işlemlerini yapmak, havale edilenleri zimmet mukabili ilgiliye vermek,
  •  İhtiyaç duyulan demirbaş eşya, kırtasiye ve malzemeleri tespit etmek, bunların alınmasını sağlamak,
  •  Birimin yıl içerisinde yaptığı işler ve yürüttüğü tüm faaliyetlere ilişkin rapor hazırlamak,
  •  Kendisine verilen iş ve işlemlerin sonucu hakkında bilgi vermek,
  •  Duruşma günlerini takip ederek dava dosyalarını teslim etmek,
  •  Yazıların mevzuatta öngörülen sürede yazılmasını ve dağıtılmasını sağlamak,
  •  Görevinden herhangi bir nedenle ayrılırken kendisine verilmiş bulunan dava işleriyle diğer konulardaki dosya ve işleri o günkü durumu açıkça belirtilen yazı ile Hukuk Müşavirine teslim eder,
  •  Hukuk Müşaviri tarafından kendisine verilen diğer görevleri yapmak.
Yetkiler
  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,
  • Hukuk Müşavirliği ile ilgili işlerin mevzuata uygun olarak ve zamanında tamamlanmasını sağlamak amacıyla gerekli önlemleri almak,
  • Yetkilerini, Hukuk Müşaviri ve Hukuk İşleri Ofisi Yöneticisine karşı sorumlu olarak mevzuat çerçevesinde kullanmak,
  • Daire ile ilgili harcamalarda veri giriş yetkilisidir.
  • Üniversitemiz Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazışma programında paraf yetkisi.
Bilgi Mevzuat, İletişim, Yönetim,
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük ve güvenilirlik,
  • Profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış,
  • Sistemli çalışma,
  • Değişim ve zaman yönetimi,
  • Performans ve gelişim yönetimi,
  • Planlama ve organize etme,
  • Stratejik yönetim.
İletişimdeki  Birimler
Rektörlük, Akademik ve İdari Tüm Birimler
Bu dokümanda açıklanan görev tanımımı okudum. Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ediyorum.
Adı Soyadı Tarih İmza
   
 

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Sedat KAYA (Avukat) Tuncay TÜRKOĞLU (Hukuk Müşaviri) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı