GRT081

Anasayfa » GRT081

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

Doküman No GRT081
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1
Birimi PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
Alt Birimi İdari Personel Şube Müdürlüğü
Bağlı Bulunduğu

Unvan

Daire Başkanı
Görev Adı Sözleşmeli Personel ve İşçi İşlemleri Ofisi Personeli
Sorumluluk Alanı Sözleşmeli Personel ve İşçi İşlemleri Ofisi
Görev Türü Hassas Görev Hassas Görev Kodu (Hassas Görev İse)
 

 

Temel Görev ve Sorumlulukları

ü  Sözleşmeli ve sürekli işçi kadrolarında görev yapan personelin özlük haklarına ilişkin iş ve işlemleri ilgili kanun, mevzuat ve yönetmelikler çerçevesinde yerine getirilmesini sağlamak, gerekli hallerde ilgili kurumlar ile bağlantı kurmak ve yazışmaların yapılmasını sağlamak ve denetlemek.

ü  Yapılan iş ve işlemlere ilişkin kanun, mevzuat ve yönetmelik değişikliklerini takip etmek.

ü  Birimindeki hizmetlerin etkili, verimli ve süratli bir şekilde sunulmasını sağlamak.

ü  Biriminin çalışma düzeni ile ilgili değişiklikler konusunda Şube Müdürüne ve Daire Başkanına öneride bulunmak.

ü  Kendi görev alanı içindeki ve diğer şubelerle olan yazılı ve sözlü bilgi akışının tam, doğru ve zamanında oluşmasını sağlamak.

ü  Sözleşmeli ve sürekli işçi kadrosunda görev yapan personelin atama, nakil, görevlendirme, sözleşme, asalet tasdiki, emeklilik, ölüm, istifa, terfi, askerlik, intibak, sıhhi izin, izin, ücretsiz izin, sendika, aile durumu ve medeni durumunda meydana gelen değişiklik işlemlerinin gerçekleştirilmesi ile disiplin, pasaport, bilgi edinme, sicil özeti, hizmet belgesi, kimlik kartı, mal bildirimi, vb. özlük işlemlerine ilişkin taleplerin değerlendirilmesi, onaylanması, yazışma ve işlemlerinin yapılmasını sağlamak.

ü  Sözleşmeli ve sürekli işçi kadrosunda görev yapan personelin özlük durumlarında meydana değişikliklerin Personel Otomasyon Sistemine işlenmesi, güncellenmesi ve dosyalama işlemlerinin yapılmasını sağlamak.

ü  Üniversite içinde birim değişikliğinden kaynaklanan görevlendirmelere ilişkin iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak.

ü  Emekli olan ve istifa eden personele ilişkin iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak. (ilgili makama, dosyalarından belge talebi, bilgi edinmeden emekli personelin istediği bilgiler vb.)

ü  Sözleşmeli ve Sürekli İşçi kadrosunda görev yapan personelin sicil ve disiplin işlemlerini takip etmek ve disiplin cezalarını Personel Otomasyon  sistemine işlenmesini sağlamak.

ü  E-Uygulama ve Hazine ve Maliye Bakanlığının E-bütçe sistemine her üç ayda bir sözleşmeli ve sürekli işçi kadro durumlarına ilişkin dolu-boş, unvan, derece, cinsiyet sayılarının ve kadrolarda meydana gelen değişmelerle ilgili bilgilerin girilmesini sağlamak.

ü  Üniversitemiz sözleşmeli ve sürekli işçi kadrolarında görev yapan personelin özlük işlemlerine ilişkin evrakların ve diğer yazışmaların dosyalanması, arşiv düzenin sağlanması, gizliliği, bakımı ve korunmasını sağlamak.

ü  Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticileri tarafından verilen diğer iş ve işlemleri ilgili mevzuat hükümlerine göre yapmak.

 

 

 

Yetkiler

ü  657 sayılı Devlet memurları kanununun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,

ü  Personel Bilgi Sistemi (PBS) kullanma yetkisi,

ü  Üniversitemiz Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazışma programında paraf yetkisi,

ü  YÖKSİS kullanma yetkisine sahiptir.

Bilgi ü  Mevzuat, İletişim
 

 

 

Beceri ve Yetenek

ü  Dürüstlük ve güvenilirlik,

ü  Problem çözme ve sonuç odaklı olma,

ü  Düzenli ve disiplinli çalışma,

ü  Ekip çalışmasına uyumlu ve katılımcı,

ü  Değişim ve gelişime açık olma,

İletişim içerisinde

olunan birimler

Rektörlük, Akademik ve İdari Tüm Birimler

 

Bu dokümanda açıklanan görev tanımımı okudum. Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ediyorum.

Adı Soyadı Tarih İmza

 

 

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
           Cengiz ÇELİK

(Daire Başkanı)

Salih KESGİN

(Genel Sekreter)

Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı