GRT015

Anasayfa » GRT015

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

Doküman No GRT015
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  01
Revizyon Tarihi 16.02.2022
Sayfa No 1

 

Birimi YAPI İŞLERİ VE TEKNİK  DAİRE BAŞKANLIĞI
Alt Birimi Daire Başkanlığı
Bağlı Unvan
Genel Sekreterlik
Görev Adı Daire Başkanı
Sorumluluk Alanı Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı’nın en üst yöneticisi, temsilcisi, harcama ve ihale yetkilisidir. Stratejik plan çerçevesinde dairenin bütçesini hazırlar ve Rektörlüğe sunar. Dairede çalışan bütün görevliler üzerinde genel yönetim, denetim, iş bölümü yapma, çalışma düzeni kurma, yetiştirme, hizmet içi eğitimi sağlama görev ve yetkilerine sahiptir. Bu görev ve yetkilerini genel yönetim ilkeleri doğrultusunda ve bu yönerge hükümlerine göre yürütür.
Görev Türü Hassas Görev Hassas Görev Kodu   
Görev ve Sorumlulukları
  • Bütçede öngörülen ödenekleri, ödenek gönderme belgesiyle kendisine tahsis edilen ödenek tutarında harcama yapmak. Harcama talimatlarının bütçe, ilke ve esaslarına, kanun, tüzük ve yönetmelikler ile diğer mevzuata uygun olmasından, ödeneklerin etkili ve verimli kullanılmasını sağlamak ve gözetmek,
  • Bayındırlık İşleri Kontrol Yönetmeliği 8. maddesindeki genel hükümler çerçevesinde işlerin yürütülmesini sağlamak,
  • Yönetim ve denetimi kendisine verilen işlerin, sözleşme ve eklerine, şartnamelere, fen ve sanat kurallarına uygun olarak ve iş programı gereğince iyi bir biçimde yapılıp, süresinde bitirilmesini sağlamak, sonuçlarını takip etmek,
  • Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı bağlı birimlerince düzenlenecek plan, proje, rapor, yazı, tutanak, defter ve işlerin yürütülmesi için gerekli diğer evrakların zamanında ve usulüne uygun olarak hazırlanmasını sağlamak, bu evrakları imzalamak,
  • Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı kadrolarının uzmanlaşmış teknik personelden oluşmasını sağlamak. Mevcut personelin alanında uzmanlaşması için gerekli eğitimleri almasını ve kurslara katılımlarını sağlamak,
  • Görev alanına giren konularda gerektiğinde karar-destek unsuru olarak üst yönetime bilgilendirme yapmak, görüş ve önerilerde bulunmak.
  • Görev ve yetki alanları çerçevesinde, idari ve mali karar ve işlemlere ilişkin olarak iç kontrolün işleyişini takip etmek,
  • Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı iş yerlerinde 6331 sayılı “İş Sağlığı Kanunu” ile ilgili hükümleri uygulatmak,
  • Bağlı olduğu amirleri ile üst yönetici tarafından verilen diğer iş ve işlemleri yapmak.
Yetkiler
  • 657 sayılı Devlet memurları kanununun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,
  • Yetkilerini, üst amirlerine karşı sorumlu olarak mevzuat çerçevesinde kullanır.
  • Üniversitemiz Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazışma programında imza ve paraf yetkisi,
  • KBS ve MYS kullanma yetkisi,
Bilgi
  • İnşaat, İmalat, Mevzuat, İletişim, Yönetim,
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük, güvenilirlik, profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış, İletişim becerisi,
  • Mevzuat ve sistemli çalışma bilgisi,
  • Değişim, zaman, performans ve gelişim yönetimi
  • Planlama ve organize etme, Stratejik yönetim,
İletişimdeki  Birimler
  • Rektörlük, Akademik ve İdari Tüm Birimler
Bu dokümanda açıklanan görev tanımımı okudum. Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ediyorum.
Adı Soyadı Tarih İmza
   
 

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Özgür ÖZMEN(Daire Başkanı) Doç.Dr. Salih KESGİN (Genel Sekreter) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı