GRT009

Anasayfa » GRT009

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

Doküman No GRT009
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Birimi GENEL SEKRETERLİK
Alt Birimi Genel Sekreterlik
Bağlı Unvan
Genel Sekreter
Görev Adı Genel Sekreter Yardımcısı
Sorumluluk Alanı Genel Sekreterlik
Görev Türü Hassas Görev Hassas Görev Kodu   
Görev ve Sorumlulukları
  •  Üniversite idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlamak,
  • Destek hizmetlerinin etkin bir şekilde yürütülmesini sağlamak,
  • Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulu kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak,
  • Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulu’nun kararlarını üniversiteye bağlı birimlere iletmek,
  • Kurumsal iletişim hizmetinin yürütülmesini sağlamak,
  • Bilgi edinme hizmetlerini yürütmek,
  • Rektörlüğün yazışmalarını yürütmek,
  • Genel Sekreterliğin mali ve idari yönetiminin ve kontrolünün mevzuata uygun yapılmasında Genel Sekretere yardımcı olmak
  • 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve diğer mevzuat hükümleri gereğince verilen görevleri yürütmek,
  • İdarenin ve/veya birimin faaliyet alanlarına ilişkin verilerin istatistiki kayıt ve kontrol işlemlerini yürütmek,
  • Birimin faaliyetleri ile ilgili bilgi ve verileri toplamak, tasnif etmek üzere analiz etmek, Yönetim Bilgi Sistemi fonksiyonuyla iş birliği sağlamak,
  • Görevi ile ilgili süreçleri “Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi” çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek,
  • Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak,
  • Genel Sekreter Yardımcısı, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara, yönetmeliklere ve etik ilkelere uygun olarak yerine getirirken Genel Sekretere karşı sorumludur.
Yetkiler
  •  657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,
  • Genel Sekreterlik ile ilgili işlerin mevzuata uygun olarak ve zamanında tamamlanmasını sağlamak amacıyla gerekli önlemleri almak,
  • Genel Sekreterlik bünyesinde çalışan bütün görevliler üzerinde genel yönetim, denetim, iş bölümü yapma, çalışma düzeni kurma, yetiştirme, hizmet içi eğitimi sağlama yetkilerine sahiptir.
  • Yetkilerini, Genel Sekretere karşı sorumlu olarak mevzuat çerçevesinde kullanmak,
  • Genel Sekreterlik ile ilgili harcamalar gerçekleştirme yetkilisidir.
  • Üniversitemiz Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazışma programında imza ve paraf yetkisi,
  • KBS kullanma yetkisi.
Bilgi
  • Mevzuat, İletişim, Yönetim
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük ve güvenilirlik,
  • Profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış,
  • Sistemli çalışma,
  • Değişim ve zaman yönetimi,
  • Performans ve gelişim yönetimi,
  • Planlama ve organize etme,
  • Stratejik yönetim.
İletişimdeki  Birimler
  • Rektörlük, Akademik ve İdari Tüm Birimler
Bu dokümanda açıklanan görev tanımımı okudum. Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ediyorum.
Adı Soyadı Tarih İmza
   
 

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Tayfun ŞENER (Genel Sekreter Yardımcısı) Doç.Dr. Salih KESGİN (Genel Sekreter) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı