OGR013HST

Anasayfa » OGR013HST

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

Doküman No OGR013/HST
Yayın Tarihi 07.01.2022
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1/10

 

SIRA NO İŞ AKIŞ SÜRECİ KODU  

 

HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

 

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ)

1 S4.12.17/İAŞ01 Akademik Birim Kurullar İşlemleri 1- Öğrenci, öğretim elemanı, dekanlık/müdürlük, bağlı birimlerden gelen talepler, dilekçeler 15 gün
2 S4.12.2/İAŞ01 Yolluk ve Yevmiyelerin Ödenmesi İşlemleri 1-Yurt içi/yurt dışı geçici görev formu 15 gün
3 S4.12.3/İAŞ01 Ders Görevlendirmelerinin Yapılması 1-İlgili dönem akademik takvimi çerçevesinde ders dönemi öncesinde resen başlar 10 gün
4 S4.12.4/İAŞ01 Ders Muafiyet İşlemleri 1-Öğrencinin daha önce okuduğu Yükseköğretim Kurumundan aldığı transkript, ders içerikleri ve ders muafiyet formu 15 gün
5 S4.12.5/İAŞ01 Kayıt Dondurma İşlemleri 1-Kayıt dondurma talep formu 15 gün
6 S4.12.6/İAŞ01 Yurt İçi / Yurt Dışı Görevlendirme İşlemleri 1-Davet yazıları

2-Dilekçe

3-Görevlendirme formu

15 gün
7 S4.12.7/İAŞ01 Kayıt Sildirme İşlemleri 1-Kayıt silme formu

2-İlişik kesme formu

1 gün
8 S4.12.8/İAŞ01 Kayıt Yenileme İşlemleri 1-Ders ekle sil talep formu

2-Dersten çekilme talep formu

3-Mazeretli ders kayıt formu

4-Not yükseltme amaçlı ders alma formu

15 gün
8 S4.12.8/İAŞ01 Kayıt Yenileme İşlemleri 1-Ders ekle sil talep formu

2-Dersten çekilme talep formu

3+Mazeretli ders kayıt formu

4-Not yükseltme amaçlı ders alma formu

15 gün
9 S4.12.9/İAŞ01 Mazeret Sınavı İşlemleri 1-Mazeretli sınav başvuru formu 15 gün
10 S4.12.10/İAŞ01 Mezuniyet Çift Ders Sınav Hizmetleri 1-Mezuniyet için çift ders sınavı başvuru formu 7 gün
11 S4.12.11/İAŞ01 Mezuniyet İşlemleri 1-Öğrenci işleri ofisinin dönem sonlarında sistem üzerinden aldığı mezun durumundaki öğrenci listesi 21 gün
12 S4.12.12/İAŞ01 Sınav Programlarının Hazırlanması İşlemleri 1-İlgili dönem akademik takvimi çerçevesinde sınav dönemi öncesinde resen başlar 7 gün
13 S4.12.13/İAŞ01 Sınav Sonuçlarına İtiraz İşlemleri 1-Sınav sonucuna itiraz formu 7 gün
14 S4.12.14/İAŞ01 Stajyer Öğrenci Sigorta İşlemleri 1-Belirlenen staj başlangıç tarihinden önceki 10 gün içinde resen başlar.

2-Belirlenen staj bitiş tarihinden sonraki 10 gün içinde başlar.

3-Staj dönemlerini kapsayan ayları takip eden ayın 15’inde başlar

10 gün
15 S4.12.15/İAŞ01 Akademik Personel Alım İşlemleri 1-Akademik personel alım ilanının Resmi Gazetede yayınlanması ile başlar 120 gün
16 S4.12.16/İAŞ01 Akademik Personel Görev Uzatımı İşlemleri 1-Öğretim görevlisi ve araştırma görevlisi yeniden atama formu 15 gün
17 S4.12.17/İAŞ01 Personel İzin İşlemleri 1-Elektronik belge yönetim sistemi üzerinden oluşturulan izin talep yazısı 3 gün
18 S4.12.18/İAŞ01 Ek Ders Ücret İşlemleri 1-Ek ders ücret formu 21 gün
19 S4.12.19/İAŞ01 Evrak Akış İşlemleri 1-Kurum içi gelen yazışmalar

2-Kurum dışı gelen yazışmalar

1 gün
20 S4.12.20/İAŞ01 Pasaport İşlemleri 1-Hususi pasaport dilekçesi

2-Hususi damgalı pasaport talep formu

30 gün
21 S4.12.21/İAŞ01 Personel Emeklilik İşlemleri 1-Emeklilik dilekçesi

2-İlişik kesme formu

30 gün
22 S4.12.22/İAŞ01 Müstafi Sayılma İşlemleri 1-İşe gelmeyen personel hakkında tutulan tutanaklar 21 gün
23 S4.12.23/İAŞ01 Akademik Personel İdari Göreve Atanma İşlemleri 1-Yüksekokulda yeni bölüm kurulması sonrasında resen başlar.

2-Devam eden görev süresinin bitiminde resen başlar.

3 gün
24 S4.10.2/İAŞ01 Doğrudan Temin İşlemleri 1-Bölümlerden gelen mal/malzeme/hizmet talepleri

2-Müdürlük tarafından tespit edilen mal/malzeme/hizmet ihtiyaçlarına göre resen başlar.

45 gün
25 S4.2.14/İAŞ01 Temizlik Hizmetleri İşlemleri 1-Yüksekokulun faaliyetlerine uygun hijyen ortamının sağlanması ihtiyacına göre resen başlar. Günlük
26 S4.3.1/İAŞ01 Maaş Tahakkuk İşlemleri 1-657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu

2-Her ay resen başlar.

7 gün
27 S4.3.2/İAŞ01 Harcırah İşlemleri 1-Harcırah evrak teslimi 15 gün
28 S4.3.3/İAŞ01 Satın Alma Tahakkuk İşlemleri 1-Doğrudan temin işlemleri sonucunda ödeme evraklarının tahakkuk birimine teslim edilmesi 7 gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
Orhan VARLI Prof. Dr. Recep KESER
Yüksekokul Sekreteri Müdür
Adres: Samsun Üniversitesi Sivil Havacılık Yüksekokulu Ballıca Yerleşkesi Ondokuzmayıs / Samsun Adres: Samsun Üniversitesi Sivil Havacılık Yüksekokulu Ballıca Yerleşkesi Ondokuzmayıs / Samsun
Telefon: 0362 313 02 05 Telefon: 0362 313 02 05
Faks: 0362 313 02 09 Faks: 0362 313 02 09
E-posta: [email protected] E-posta: [email protected]

 

Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
Orhan VARLI (Yüksekokul Sekreteri) Prof. Dr.  Recep KESER ( Yüksekokul Müdürü) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı