GRT069

Anasayfa » GRT069

SAMSUN ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

Doküman No GRT069
Yayın Tarihi  18.05.2021
Revizyon No  00
Revizyon Tarihi
Sayfa No 1

 

Birimi İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
Alt Birimi Satın Alma Şube Müdürlüğü
Bağlı Unvan
Satın Alma Şube Müdürü
Görev Adı Satın Alma Ofisi Personeli
Sorumluluk Alanı Kurumun ihtiyaçları doğrultusunda, ulaşım, ısınma, aydınlatma, makine teçhizat, temizlik ve kırtasiye malzemeleri ile birlikte her türlü taşınır ve sarf malzemelerin diğer birimlere koordineli çalışarak teminini sağlamak.
Görev Türü Hassas Görev Hassas Görev Kodu   
Görev ve Sorumlulukları
  • Başkanlığın yıllık bütçenin hazırlanmasına yönelik işlemleri yapmak.
  • Mal ve hizmet alımına yönelik olarak açık ihale yöntemi, belli istekliler arasında açık ihale yöntemi, pazarlık yöntemi ile yapılan ihalelere; ihtiyacın belirlenmesi aşamasından, ihtiyaç karşılanıp sipariş mektubu geçene kadar süreçleri yürütmek.
  • Doğrudan temin yoluyla yapılan alımlarda;  ihtiyacın belirlenmesi aşamasından, ihtiyacın karşılanması kadar geçen süreçleri yürütmek.
  • Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden yapılan alımlara ilişkin olarak; ihtiyaçların belirlenmesinden, ihtiyacın karşılanması kadar geçen süreçleri yürütmek.
  • Satınalma faaliyetleri ile ilgili abonelik(elektrik, su, telefon, doğalgaz, ulaşım, haberleşme) işlemlerini yürütmek.
  • Birimlerin yıllık makine teçhizat taleplerini toplamak.
  • Birimlerin yıllık sarf malzeme (kırtasiye, temizlik vb.) taleplerini toplamak.
  • Başkanın ve Satın Alma Şube Müdürünün verdiği diğer işlerin takip ve kontrolünü yapmak
Yetkiler
  • 657 sayılı Devlet memurları kanununun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,
  • 4734,4735, 5018 Sayılı kanunlar ve ilgili mevzuat hükümlerine haiz olmak
  • EKAP kullanma yetkisi,
  • Üniversitemiz Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazışma programında paraf yetkisi
  • Görevinin gerektirdiği konularda Başkanlığa bağlı diğer şube ve servis personeliyle Başkanlığın iç düzenlemelerine uygun olarak işbirliği yapmak
Bilgi
  • Mal ve Hizmet Alımları Uygulama Yönetmeliği,
Beceri ve Yetenek      •Yazılı ve sözlü anlatım
     •Ofis programlarını ve İnterneti etkin kullanabilme
     •Muhakeme yapabilme
     •Sorun çözebilme
     •İletişim becerisi
     •İkna kabiliyeti
     •Müzakere edebilme
     •İnceleme, kontrol ve araştırma yapabilme
     •Düzenli ve disiplinli çalışma
     •Ekip çalışmasına uyumlu ve katılımcı olma
İletişimdeki  Birimler
Rektörlük,  Akademik ve İdari Birimler
Bu dokümanda açıklanan görev tanımımı okudum. Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ediyorum
Adı Soyadı Tarih İmza
   
Hazırlayan Onaylayan Yürürlük Onayı
İbrahim GÜNEY (Şube Müdürü) Yücel CİN (Daire Başkanı) Kalite Koordinatörlüğü
Öğrenci Destek Hattı